12. – 15. 5. 2022 v Nových Hradech
Místo: Kulturně společenský dům Nové Hrady, Česká ul. 74
Termín: 12. – 15. 5.2022
Ředitel turnaje: Mgr. Vladimír Hokr, mitanek12@atlas.cz, +420 777 137 613
Jednatel turnaje: Ing. Rudolf Černík, cernikr@volny.cz, +420 604 104 593
Rozhodčí: Martin Hejda, 1. tř.
Systém: Švýcarský na 7 kol nebo každý s každým dle počtu účastníků
v jednotlivých kategoriích. Při malém počtu dívek v jednotlivých
kategoriích je možné kategorie sloučit.
Postupy: Krajští přeborníci v chlapeckých kategoriích H10 – H16 postupují na
Mistrovství Čech 2022. Postupy z dalších míst dle klíče, vydaného
Komisí mládeže ŠSČR (H10 – 3, H12 – 3, H14 – 2, H16 2).
Pro dívky je Mistrovství Čech open.
Tempo hry: 2 x 60 minut + 30 s/tah
Turnaj bude odeslán na zápočet LOK ČR v praktickém šachu.
Partie HD10 – HD16 se zapisují.
Hodnocení: Každá kategorie je hodnocena samostatně, pořadí dle SŘ ŠSČR
Startovné: HD10 – 16: 200,-Kč / účastník, po termínu + 100,- Kč
Podmínky účasti: Všichni hráči a hráčky HD10 – 16 s registrací u ŠSČR a v oddílech JčŠS
Ubytování: Pořadatel nezajišťuje, níže nabízí možnosti:
- Hotel Máj, dvou až tříllůžkové pokoje se sprchou, toalety společné,
cena 265,- Kč/lůžko,
info František Rolinek, tel. 608 999 140, e-m frantisek.rolinek@seznam.cz - Zámek Nové Hrady (100 m od Hotelu Máj), cena 500,-/lůžko,
info Kaftanová D., tel. 724 978 326 - Penziony v Nových Hradech a okolí,
info KIC Nové Hrady, tel. 386 362 195
Stravování:
- Hotel Máj (jídelní lístek dle denního menu)
ceny Kč normální/ dětská porce: snídaně 125 /125; oběd 165/115; večeře 145 /100
Objednávka stravy na frantisek.rolinek@seznam.cz do 10.5.2022 - Restaurace v okolí
Časový program:
Čtvrtek: Prezence 15:00 – 17:00 hod.
Zahájení 17:15 hod.
1.kolo 17:30 hod.
Pátek: 2.kolo 10:00 hod. 3.kolo 14:00 hod.
Sobota: 4.kolo 10:00 hod. 5.kolo 14:00 hod.
Neděle: 6.kolo 9:00 hod. 7.kolo 13:00 hod.
Vyhlášení výsledků všech kategorií půl hodiny po odehrání posledního utkání.
Ostatní: Přihlášením na turnaj hráč souhlasí s využitím audiovizuálních výstupů z akce
pro potřeby prezentace pořadatele.