Základní informace

14. – 16. června 2013

Vážení přátelé,
ŠACHklub Tábor byl pověřen KM ŠSČR pořádáním této významné šachové akce, která se uskuteční poprvé na Jihu Čech – v Táboře ve dnech 14. – 16. června 2013.
Zřizujeme už nyní tuto stránku, kde Vás chceme průběžně informovat o přípravách i průběhu této akce.
Pokud Vás zajímá jakékoliv informace předem, napište nám – mail: sachklub.tabor@seznam.cz

Slavnostní zahájení v 14. 6. 2013 v 15,30 hod. v muzeu Táborského pokladu.

Konečné výsledky: 

Hrát se bude v historickém městě Tábor.

Žižkovo náměstí – centrum Tábora 
Hrad Kotnov sousedí s areálem Hotelu Dvořák
Jan Žižka – historická osobnost Tábora
Poutní kostel Klokoty
Zde plánujeme slavnostní zahájení i závěr – Expozice Táborského pokladu v areálu Hotelu Dvořák. 

Vnitřní prostory si prohlédněte zde: 

Hlavní informace pro všechny účastníky:

Co obdržíte u prezence a co nám dodáte:

1) Originál fakturu, vyřídí se přeplatky a nedoplatky
2) Cedulku pro auta – dohoda s Městskou policií Tábor, aby pokud někde špatně zaparkujete a bude to možné tolerovat, neobdržíte „botičku, ale zavolají a vyzvou účastníka k přeparkování.
3) Průkaz opravňující 1 osoby ke vstupu do hrací místnosti – vytvoření nejvhodnějších podmínek pro hráče.
4) Stravenky
5) Průkazky účastníků mistrovství k ubytování na DM
6) vstupenky na slevu do Muzea Lega (kdo si objednal, lze ještě i na místě)

Dodáte:
1) chybějící údaje pro ubytování
2) odevzdáte soupisky rozhodčím

Právo vstupu do hracího prostoru:

1) Před zahájením kola všichni – usazení dětí, kontrola soupisky, upozornit hráče na pitný režim při partii
2) Na pokyn rozhodčího všichni opustí hrací prostor
3) Po dobu konání kola může vstupovat pouze 1 zástupce družstva do hracího prostoru – kartičkou se prokáže pořadatelům u vchodu
4) právo stálého vstupu po dobu kola – předseda ŠSČR, předseda KM ŠSČR, ředitel turnaje, hl. pořadatel, 
5) hosté či novináři v doprovodu pořadatele 
    
Označení pořadatelů:

Pořadatelé budou označeni, budou mít žluté dresy ŠACHklubu Tábor a od hráčů místního oddílu budou rozlišeni ještě i žlutou kšiltovkou. 

Parkování vozidel v areálu:

1) všichni účastníci by měli být tolerantní k ostatním
2) Každé družstvo obdrží karty k vjezdu do areálu v následujícím počtu. 
do 9 osob výpravy 2 karty
do 15 osob 3 karty
nad 15 osob, kteří jsou ubytovaní pořadatelem 4 karty.
3) Další parkování na sousedním městském parkovišti za drobný poplatek ( pátek + sobota do 20,00 hod). Nebo v parkovacím domě pod Střelnicí (40,- Kč/den)
4) Parkování v areálu využít i stání aut za sebou a co možná nejlepší úsporou místa. 
  
11. 6. 2013 9,00 hod.
STOP STAV NA ZMĚNY UBYTOVÁNÍ A STRAVU